Si hace poco celebrábamos aquí la salida del primer álbum de Franc3s, ahora toca poner una sonrisa de oreja a oreja con su nuevo videoclip. No hace sino prolongar las buenas sensaciones que transmitieron en su concierto del Festival Do Norte. Se trata de ¿Cómo haremos para desaparecer?, una brevísima pieza que recoge todas y casa una de las claves del grupo de Carballo -teclados juguetones, baterías primitivas, baño de ruido y la débil voz de Alberto guiando el cotarro- y las sirve con la personal mirada colorista de Rubén Domínguez (integrante de los fantásticos Telephone Rouges y dieñador de la portada del Año Santo de Triángulo de Amor Bizarro). Ahora solo falta que integren la coreografía en sus directos. Algún intento hubo el pasado fin de semana en Vilagarcía de Arousa.
Vergonzante…
Como sigan así,lo que va a desaparecer es la gente de sus «bochornosos» conciertos.En el FDN ya hubo una ligera desbandada en cuanto salieron a hacer ruído.
Eu definitivamente creo que o problema de este grupo é que o integran na sua maioría mulleres, e que na sociedade galega existe un machismo latente. Sinceramente creo que o problema e a testosterona sen dúbida, ademáis da envexa… o mismo que unha frase de isa non feriría a ningunha alma sensible si a dixera un home por exemplo.
o videoclip que é o que interesa mola e moito, o igual que o disco, os directos…(sinto non poder falar do do norte porque cheguei tarde).
seguide rapazas que tedes más collóns que a maioría de grupos machitos!
jejeje!!!!
para que un grupo sea chulo, tiene que tener algo que no se sabe lo que es, pero tener algo que lo haga especial, como dijo mas o menos una vez el sr. kiko veneno, hablando sobre las críticas que le llovían a lole y manuel y a otros grupos flamencos no puristas, a lo que siguió diciendo, lo malo es que para darse cuenta tambien hay que tener algo, y la mayoría de la gente definitivamente no lo tiene.
yo creo que estamos ante un grupo que será muy importante (de la misma forma a lo mejor que lo fueron viuda, eskizos o radio océano, no para la mayoría of course) y solo el tiempo me lo negará, no anonimos frustrados llamados reverendos, modernitos o su puta madre, que si que resultan bochornosos o vergonzantes.
un saludo javier
molamil!!!
ruben dominguez presidente
A ver, Ricardito, por alusións: a min, basicamente, impórtame un carallo o que creas ti que pode chegar a ser este o aquel grupo ou o que consideres que ten que ter para ser «chulo».
Eu só me limitei a expresar cunha palabra a sensación que me produciu o visionado do clip, gústeche ou non, coincida ou non co que ti pensas que se debe de dicir dos teus colegas. Non preciso argumentar nada, porque vexo que o resultado final tampouco dá para máis. Outra cousa é a súa música, que sen deixar de ser un pastiche, pode chegar a ser resultona, a pesar das letras. Sobre todo a medida que melloran en directo, porque ao principio eran infumables, e dígocho con coñecemento, que os vin unhas cantas veces.
O que non vou tolerar, por inxusto, é que me tildes de frustrado sen coñecerme de nada (eu a ti tampouco, porque podes chamarte Ricardo ou putra cousa). Só demostra que eres un ultra pouco acostumado ás opinións diverxentes. A ver se esta non che escoce tanto…
Na miña opinión, o problema deste grupo é que a maioría das súas letras son horrendas, queren soar a todo o que lles gusta e tocan coma se estivesen despelexando un gato vivo… Semellan empeñados en quedar sordos nun par de anos, a ver se así compoñen a súa novena sinfonía.. Pero recoñezo que melloraron dende a primeira vez que os vin en directo, aínda que hai tramos dos seus concertos nos que optaría por fusilalos.
Das hostias de ruido e dos muracos como panes con crema de cacahuete non vou falar: ese ampli no lo toquéis que es mío! (que máis che dá, compañeira, se non sabes tocar o baixo…). En fin, que vou ter que repasar «O segundo sexo», non vaia ser que o meu subconsciente machista me traicione e as críticas nazan por pura mosoxinia, que todo pode ser. Saúde!
Sin desmerecer al grupo, que no lo conocía, decir que el vídeo es una auténtica patata. Ni han limpiado el chroma. Independientemente del presupuesto hay cosas que se solucionan dedicándole algunos minutos extra para que el producto final sea decente, siendo la formalidad/informalidad del vídeo temas independientes de esta reflexión. Y en los créditos hay más de una persona ¡y más de dos! Nivel preescolar, amigos.