La dimisión de Quintana no es igual que la de Touriño. El presidente de la Xunta en funciones abandona la primera línea de la política gallega. Suponemos que para siempre. Su vicepresidente no. Pasa a la reserva, pero no se jubila.
Veremos que pasa en la asamblea del BNG, pero Quintana seguirá -a lo Llamazares- como diputado toda la legislatura. Desde la vicesecretaría de la mesa del Parlamento. Es un cargo cómodo, bien remunerado (con sobresueldo y coche oficial), cedido por el PSOE dentro de un acuerdo general para evitar sorpresas a la hora de votar la composición de otros órganos dependientes de la Cámara. Parece claro que no ha dicho su última palabra en política.
Quintana no se jubila:
Otra vez la vaca al trigo.
Simon
Tés algún problema co coche e o soldo de Quintana? porque parece que é o único que ten coche oficial e sobresoldo. Ou é que non é un «señor»?
As palabras non son inocentes. Esta é a «liberdade de prensa» e a calidade da información que tanto decides defender os «xornalistas»?.
Xa estamos acostumados ao tipo de «informacións» que da La Voz. É como se os coches oficiais apareceran agora e o BNG tivera que facer o que lle peta aos que mandan neste xornal. O que faltaba!
Resposto a Olga: Non. Quintana non é o único que ten sobresoldo e coche oficial. De feito, hai demasiados destes últimos en Galicia, unha comunidade que non é rica, nen moito menos.
Tamén creo que ten dereito a ter un sobresoldo durante varios anos por ter sido vicepresidente da Xunta. O que poño en cuestión é que estea de verdade a asumir a súa responsabilidade política tralo desastre do 1-M e que buscou -ou buscaronlle- un bo agocho con certos privilexios. Ten toda a pinta de querer seguir en primeira liña da política (nun futuro non moi lonxano), pese a que nas duas autonómicas que foi cabeza de cartel o seu partido perdeu moitos votos.
Por se non me entendiches dígocho ben claro: non defendo a Quintana. O único que pretendo denunciar é o trato desigual aos políticos segundo o partido a que pertenzan. Podo estar de acordo en que en Galicia sobran coches oficiais pero, se se sostén isto, dígase en todas as circunstancias e para todos. De non facelo caeríase nunha evidente falta de ecuanimidade e, indirectamente, nunha clara manipulación informativa. Non quererás apuntarte ti a este último bando, non?
Seguindo coa ecuanimidade: parácheste a pensar en que sería da historia política mundial se cada vez que un político perde unhas eleccións se lle esixise a súa retirada da vida política? Por certo, fuches algunha vez na túa vida tan rigoroso con alguén?
Por último, e dado que tanto te preocupan os gastos, por qué o teu xonral non informa, con nomes e apelidos, dos cincuenta altos cargos do goberno saínte que presentaron a súa renuncia ao seu «sobresoldo»?. Penso que iso sí é información relevante.
Sra o senorita Olga Pedrouzo: por Dios, mi respetable Olga, yo no quiero pelearme con Ud., tampoco discutir por algo que todos, de sobra conocemos y, que es la politica regional, nacional e, internacional, porque toda ella esta cortada por el mismo patron, y en muchos casos, recibiendo ayuda de partidarios «mandilones» que le ayudan a arrimar la brasa a su sardina para que esta se cocine mejor, ojala me entienda.
Yo no he mencionado limosinas, ni autos blindados, simplemente he mencionado a una determinada persona que se, positivamente, que no es franca, mucho menos justa, y, nada mas.
Yo no pertenezco a ningun partido politico ni pertenecere, mientras siga con permiso, para caminar sobre la faz del planeta tierra.. Todos son iguales y todos bailan al son de sus intereses y nada mas.
Ye le doy el voto al que demuestre mas inteligencia e interes por sus conciudadanos.. Tampoco le doy ni un centavo a ninguno de ellos, para que se desganiten, gesticulen, y bailen sobre una tarima ,y despues enganando a viejos inocentes y desvalidos con promesas absurdas y sin sentido, otro que no sea el poder obtener sus votos por un plato de lentejas. Por favor no me pelee porque creo no merecerlo.
Es todo. Cuidese mucho y si le es posible tome la politica tal como es y, lo que representa, algo que lamentablemente en la mayoria de los casos es decepcionante; donde nosotros somos los que llevamos la peor parte o decepcion, mientras todos ellos se rien de nosotros y de nuestras carencias. (Ellos las desconocen)……..
Un abrazo sincero y con todo mi respeto.
Desde N. York Simon Estevez