Los secundarios están inmensos, poseen una naturalidad pasmosa. El alcalde, auténtica primma donna, está sobreactuado. Como suelen estarlo los políticos. En cuanto al diseño de vestuario, qué puedo decir: si por ventura mi sastre tuviera acceso a esta imagen, Amnistía Internacional podría actuar de oficio por considerarlo tortura.
Era una visita rutinaria del alcalde a un barrio de la ciudad, pero Gustavo Rivas (cuando está despierto) practica lo que pronto se conocerá como neorrealismo vigués. Coloca al alcalde en una esquina, como un miembro más de los vecinos, provocando un contraste enternecedor. El alcalde, como siempre, ni se entera. En la incansable búsqueda de iconos para su neorrealismo, está al caer la imagen de Corina chapoteando, ceñida en un vestido de noche, dentro de una fontana. Gustavo, que domina como lo hacia Andy Warhol, a todas las celebrities de Vigo, es capaz de eso y de mucho más.
….. quen é o alcalde ???? jejejejejeje….. a foto non ten prezo…… e a camiseta de fátima – portugal……. nin que andivera a procura dun milagre……. jejejejejej
Esa falsa y cinica sonrisa lo dice todo…
Hay otras más genuinas con los palmero encabezados por el enano de balaidos y la hermanisima de Carmela Silva espantando a los que «molestan» con sus preguntan al «divino» alcalde.
Señor, que tropa…
Por máis ke os pese o millor alcalde de Vigo, por moitos anos.
Veo que has retomado el blog. Me alegro!
Non podo crer que estes dous personaxes, se sintan os reis do mundo, cando mentiron, engañaron e ocultaron os seus veciños que o alcalde ia visitar a zona e por riba minten como cosacos poñendo na boca do alcalde insultos os veciños, cousa que estoy seguro cen por cen son fruto la imaxinación de todos eles, pai, fillo e nai, que tampouco hai que olvidala.
Victor, ti non foches ó sastre na tua vida, coñezote e as tuas pintas non son mellores que as deses dous. Ala vaite
vale, dejaré de emplear metáforas
ver para creer y parece que van todos llenos de razón,¡ mi madriña que trio!!!!!
Exmo Senhor Mejuto
Como fiel devoto da Santíssima Virgem de Fátima, a que tão dignamente alude a camisa do senhor do meio, e de São Cristiano o Grande, que orgulhosamente exibe o atlético jovem da esquerda, quero deixar aqui o meu protesto pelo tratamento jornalístico tendencioso e antidemocrático com que se pretende criticar a atitude do excelentíssimo alcaide de Vigo, que tão nobremente pretende assim manifestar discretamente a sua entusiástica adesão à legião de admiradores destes ícones tão amados pelas gentes da Galiza e do país irmão.
Viva a Senhora de Fátima nossa mãe, viva Cristiano! Um servidor
Coma alguén dixo anteriormente, o mellor Alcalde que tivo Vigo nestes últimos anos. Dar un paseo pola gran maioría de barrios e rúas da cidade é un gustazo. Sobretodo, en Teis, que debiamos ser os grandes olvidados.
Manoel, como eres moi devoto pidelle un milagre a Fatima e levate o «gran alcalde» contigo pra Portugal e de paso tamen a sua amiguiña Caramela Silva.