Tevagustar.es Tevagustar.es Tevagustar.es Tevagustar.es
La Voz de Galicia
Blogs de lavozdegalicia.es
Vigías

La Xunta de Galicia regula el distintivo que identifica y acredita a los socorristas acuáticos

24 de mayo de 2012 a las 15:31

Hola de nuevo a todos:

La Xunta de Galicia publica hoy en el Diario Oficial de Galicia la Orden de 14 de mayo de 2012, por la que se regula el modelo de distintivo de los socorristas acuáticos en la Comunidad Autónoma de Galicia.

El distintivo que figura en la orden será el documento acreditativo de que su titular cuenta con la habilitación profesional para desarrollar sus funciones, y como requisito previo a su expedición debe solicitar su inscripción en el Registro Profesional de Socorristas Acuáticos de Galicia, tal y como venimos anunciando desde hace tiempo.

Podeis descargar el archivo en pdf de la carpeta habilitada, con el número 54

Un cordial saludo a todos

 

Noticias, Publicaciones
Escrito por Carlos Vales 2 Comentarios
Facebook Tuenti Twitter Google Buzz Meneame.net

2 respuestas a “La Xunta de Galicia regula el distintivo que identifica y acredita a los socorristas acuáticos”

Tote
mayo 24th, 2012 a las 16:24

Moi boas!
Á par que un par de queixas no referente ó número de socorristas que haberá este ano nas praias de Cangas (13) e de patróns (1) das que deixarei conta nun post que trate acerca do protexidas que estarán as praias das nosas rías baixas este verán, teño unhas preguntiñas relacionada co tema que tratas.
¿Canto tempo tarda en chegar dita acreditación dende que a solicitas?
¿Pódese traballar tan so acreditando que dito “carné” está solicitado?

Gracias polo blog que facedes, é de moito interés para máis xente da que pensades, non so para socorristas e xente relacionada coa profesión!

Apertas e a continuar así.

[Responder]

Carlos Vales Reply:

Tote:

Esperamos o teu comentario sobre a disminución dos recursos nese Concello, que sen dúbida publicaremos sempre e cando non utilice descalificativos, que xa sei que non, pero é a nosa obriga remarcar ese principio básico deste espazo.

É incrible cómo poden afectar os recortes dos orzamentos á seguridade, tendo un gran traballo por diante en aforrar outros custes que son prescindibles, pero en fín…. esperamos o contido do teu comentario e non nos adiantemos.

En canto ao tempo que tarde en chegar a acreditación, realmente non o sabemos porque ninguén nos confirmou que lle chegara. En canto teñamos esta información daremos conta dela, pero en calquera caso é un trámite que hai que facer e manterémonos á espera.

Mentres non chegue a acreditación pódese traballar igualmente, xa nolo confirmaron na AGASP e foi un punto no que insistimos moito dende varias entidades, pois unha normativa non podía paralizar o sector laboral sobre todo neste primeiro verán, porque sería peor o remedio que a enfermidade…

Unha aperta e grazas por participar, que o mérito é de todos.

EN CASTELLANO PARA LOS AMIGOS Y AMIGAS DE FUERA DE GALICIA:
Tote:

Esperamos tu comentario sobre la disminución de los recursos en ese Ayuntamiento, que sin duda publicaremos siempre y cuando no utilice descalificativos, que ya sé que no, pero es nuestra obligación remarcar ese principio básico de este espacio.

Es increible cómo pueden afectar los recortes de los presupuestos a la seguridad, teniendo un gran trabajo por delante en ahorrar otros costes que son prescindibles, pero en fin… esperamos el contenido de tu comentario y no nos adelantemos.

En cuanto al tiempo que tarde en llegar la acreditación, realmente no lo sabemos porque nadie nos confirmó que le llegara. En cuanto tengamos esta información daremos cuenta de ella, pero en cualquier caso es un trámite que hay que hacer y nos mantendremos a la espera.

Mientras no llegue la acreditación se puede trabajar igualmente, ya nos lo confirmaron en la AGASP y fué un punto en el que insistimos mucho desde varias entidades, pues una normativa no podía paralizar el sector laboral sobre todo en este primer verano, porque sería peor el remedio que la enfermedad…

Un abrazo y gracias por participar, que el mérito es de todos.

[Responder]

 

Deja tu comentario